Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Φωτογράφιση για το Culturenow

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 8:53 μ.μ.
Την περασμένη εβδομάδα, είχα ραντεβού για μια φωτογράφιση, για λογαριασμό του περιοδικού Culturenow που θα μου κάνει την τιμή να με φιλοξενήσει στις σελίδες του επόμενου τεύχους του που αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του Δεκέμβρη, λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων. 
Ξύπνησα λοιπόν το πρωί και κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο, διαπίστωσα ότι έβρεχε καταρρακτωδώς. Αγανάκτησα! Πώς θα κάνουμε την φωτογράφιση με τέτοιον παλιόκαιρο, σκεφτόμουνα; Γιατί, σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε, το ραντεβού μου, ήταν σε υπαίθριο χώρο και όχι σε κάποιο studio.
Όσο η ώρα περνούσα, έλεγα στον εαυτό μου ότι κάποιος θα με πάρει τηλέφωνο, προκειμένου να το αναβάλουμε για κάποια άλλη μέρα. Αμ δε! Το τηλέφωνο δεν χτύπησε, η ώρα πέρασε και ευτυχώς η μπόρα, είχε μετατραπεί σε εκείνη την εκνευριστική ψιχάλα που κάνει τα μαλλιά μου ακόμα πιο παλαβά απ' όσο είναι συνήθως.
Δέκα λεπτά πριν το ραντεβού, κοίταξα για μια τελευταία φορά το κινητό μου, συνειδητοποίησα ότι το πρόγραμμα δεν είχε αλλάξει, πήρα το παλτό, την τσάντα και την ομπρέλα μου και ξεκίνησα για την Φωκίωνος.
Φτάνοντας, έψαχνα τριγύρω με το βλέμμα μου, μήπως κι εντοπίσω τον φωτογράφο. Πως θα το έκανα αυτό αφού δεν ήξερα ποιος ήταν ή τι θα φορούσε, είναι μια άλλη ιστορία. Ευτυχώς, εκείνος είχε μεγαλύτερη φαντασία από μένα, ή απλά σκέφτηκε ότι καμιά άλλη τρελή δεν θα στεκόταν με αυτό τον καιρό στο σημείο όπου είχε ραντεβού μαζί μου.
Ο Βιργίλιος Τσιούλης, δεν είναι απλά ένας εξαιρετικός επαγγελματίας αλλά, κι ένας πολύ χαρούμενος κι ευχάριστος άνθρωπος. Ας μην κοροϊδευόμαστε... στις περισσότερες φωτογραφίες βγαίνω τέρας και χρειάζεται μεγάλη υπομονή για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Πόσο μάλλον όταν δεν είσαι συνηθισμένος να 'στήνεσαι' προκειμένου να φωτογραφηθείς για κάποιον πολύ συγκεκριμένο σκοπό.
Ο Βιργίλιος λοιπόν, με κατεύθυνε με έναν τρόπο που όχι μόνο με έκανε να χαλαρώσω αλλά τελικά, να το απολαύσω και να το διασκεδάσω. Και αν το καλοσκεφτείς, εκεί βρίσκεται η ουσία των πραγμάτων. Να τα κάνεις και να τα βιώνεις με τέτοιον τρόπο που ακόμα κι αν είναι έξω από εσένα, να τα ευχαριστιέσαι στο τέλος.
Για μια ακόμη φορά, θέλω να ευχαριστήσω τον Βιργίλιο γι' αυτό το όμορφο και διασκεδαστικό πρωινό, για το νερό που αναγκάστηκε να υποστεί ενόσω δούλευε, που με έκανε να αισθάνομαι χαλαρή και όμορφη και που τράβηξε τόσο ωραίες και ρομαντικές φωτογραφίες, υπό τις νότες τις φθινοπωρινής βροχής της Κυψέλης.






17 σχόλια on "Φωτογράφιση για το Culturenow"

Ανώνυμος είπε...

ΟΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟ

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 26 Νοεμβρίου 2012 στις 9:08 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ πολύ Μελέτη! Να 'σαι καλά! :D

Ανώνυμος είπε...

Γιώτα είσαι κούκλα! Το δε εμπριμεδάκι της ομπρέλας έιναι όλα τα λεφτά!!!
Α! Και το εξώφυλλο τα σπάει;;!! Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς ότι αποτυπώνει την ουσία του βιβλίου σου, αλλά όταν το διαβάσω πιστεύω θα καταλάβω. Φιλιά πολλά.
Εύα

irini on 27 Νοεμβρίου 2012 στις 9:55 π.μ. είπε...

Παντως εγω δεν βλεπω κανενα τερας αλλα μια κουκλα...κ το μαλλι μια χαρα συνεργαζεται!!Επισης η βροχη μαλλον για καλο ηταν τελικα γιατι το αποτελεσμα με το φθινοπωρινο τοπιο απο πισω ειναι υπεροχο!!

Ναι, η ομπρελιτσα ειναι ολα τα λεφτα οντως!!

(Ε κοπελια κανενα αυτογραφο θα μας δωσεις,τι θα γινει???) χα χα
φιλιαααααα!!!!

Panos Konstantinidis on 27 Νοεμβρίου 2012 στις 11:17 π.μ. είπε...

Γιώτα έχεις γίνει celebrity :)

Υγ. Είσαι πολύ όμορφη στη φωτογράφηση!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπάμε και στηρίζουμε φανατικά!!!!!
A new star born...!!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Νοεμβρίου 2012 στις 11:55 π.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ πολύ Ευάκι! Η ομπρέλα είναι του φωτογράφου, η δικιά μου ήταν μαύρη και δεν έλεγε! :P
Χαίρομαι που σου άρεσε και το εξώφυλλο και ανυπομονώ να το διαβάσεις και να μου πεις!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Νοεμβρίου 2012 στις 11:57 π.μ. είπε...

@ Ναι Πάνο... φίρμα, όχι αστεία! :P
Χα, χα, χα...
Σ' ευχαριστώ πολύ!!! :D

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Νοεμβρίου 2012 στις 11:58 π.μ. είπε...

@ Ειρηνάκι μου, πάντα με την καλή κουβέντα! :)
Ναι, το σκηνικό έδεσε πολύ ωραία!
Χα, χα, χα... άντε βρε χαζό, που θες και αυτόγραφο! :P
Θα σου υπογράψω το βιβλίο! <3

vicky on 28 Νοεμβρίου 2012 στις 11:27 π.μ. είπε...

Πολύ ωραία η φωτογράφηση και η βροχή του δίνει μια πιο ρομαντική νότα.
Well done! ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 28 Νοεμβρίου 2012 στις 7:10 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ Βικάκι μου! :)
Ακόμα κι εγώ η στριμμένη, έμεινα ευχαριστημένη! :P

alexia on 28 Νοεμβρίου 2012 στις 10:36 μ.μ. είπε...

Σου είπα ότι είσαι μια κουκλίτσα? έτσι με την ομπρελίτσα σου μέσα στο πράσινο.. πολύ ρομαντικό! πολύ ωραία φωτογράφιση!!! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 28 Νοεμβρίου 2012 στις 10:38 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ Αλεξία μου! ^_^
Άντε, να έρθετε κατά 'δω, να τα δείτε κι από κοντά! ;)

p.s. μην ξεχαστείς, μόλις γυρίσεις, να με πάρεις να μου δώσεις το νέο σταθερό!

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετική φωτογράφηση... :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 5 Δεκεμβρίου 2012 στις 3:27 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστούμε Σωκράτη! :)

Ifigenia on 20 Δεκεμβρίου 2012 στις 3:41 μ.μ. είπε...

Καλέ! Τι όμορφη φωτογράφιση είναι αυτή! Κούκλα είσαι Γιωτάκι μου!!! Κάθε εμπόδιο για καλό δεν λένε!? Ε λοιπόν, η βροχή ήρθε κι έδεσε τέλεια! Μπράβο!!! Και κυκλοφορεί αυτές τις μέρες? Να σου πω, εδώ πάνω μπορώ να το βρω ή να το ψάξω στο αεροδρόμιο!?

Και θα συμφωνήσω με την Ειρήνη...ένα αυτόγραφο πότε θα έχουμε!? :D

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 21 Δεκεμβρίου 2012 στις 5:32 μ.μ. είπε...

@ Ιφιγενειάκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ! :)
Ναι, τελικά το αποτέλεσμα, ήταν πολύ όμορφο!
Κυκλοφορεί μόνο Αθήνα! :(
Αλλά θα προσπαθήσω να σου καβατζώσω ένα! ;)

Χα, χα, χα... κάτι θα κάνουμε για εσάς! :P

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal