Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Σαν σήμερα 6 χρόνια πριν...

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 4:30 μ.μ.

Σαν σήμερα, τέτοια ώρα έξι χρόνια πριν, ετοιμαζόμουν για να είμαι έτοιμη στις 18.00μ.μ., να πάω στην εκκλησία. Η κομμώτρια μου τραβολογούσε το μαλλί, η μακιγιέζ να αναρωτιέται πως θα με βάψει έτσι χλωμή που ήμουν, ώστε να μην μοιάζω με πτώμα, η Μαρία έκλαιγε, ο πατέρας μου χαζογελούσε, ενώ εγώ φορούσα βερμούδα τον Chicago Bulls, σκισμένη φανέλα κι έβλεπα “Φιλαράκια” στο Star -αυτό, βέβαια, πριν κάνω test εγκυμοσύνης την ίδια ημέρα και ανακαλύψω πως ήμουν 15 ημερών έγκυος-. Θα παντρευόμουν τον άντρα με τον οποίο ήμουν ήδη εφτά χρόνια μαζί του και συζούσαμε τα τρία από αυτά. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να έχω άγχος. Ήμουν απολύτως ήρεμη!


Όταν το είχαμε ανακοινώσει, ένα χρόνο νωρίτερα, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, αρκετοί μας ρώτησαν αν ήμασταν σίγουροι γι' αυτό που πηγαίναμε να κάνουμε. Χαμογελούσα, τότε, στωικά και δεν απαντούσα. Τι απάντηση να δώσεις σε μια τέτοια ερώτηση. Δεν υπάρχει... Απλά, το νιώθεις και το κάνεις. Πιστεύεις πως είσαι έτοιμος για το επόμενο βήμα και πας μπροστά. Το αν αυτό το βήμα θα οδηγήσει στο ξεκίνημα μιας μακράς ή μιας σύντομης διαδρομής, κανείς δεν μπορεί να το ξέρει. Κανένας δεν ξεκινάει να παντρευτεί σκεπτόμενος πως όλο αυτό που θα χτίσει μαζί με τον σύντροφό του, μπορεί να γκρεμιστεί. Δεν μπορώ να πιστέψω πως υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται τόσο αρνητικά κι άρρωστα.


6 χρόνια μετά και ακόμα θυμάμαι εκείνη τη στιγμή που βγήκα από το αμάξι για να με παραδώσει ο πατέρας μου και ο αδερφός μου -από τις πιο άβολες στιγμές στη ζωή του δεύτερου, είμαι βέβαιη- και κοίταξα τον άντρα μου. Κι αναρωτήθηκα... ήμουν σίγουρη; Χαμογέλασα! Δεν ήξερα... ποτέ δεν θα το μάθαινα... Αυτό που γνώριζα, όμως, με βεβαιότητα, ήταν πως ήθελα να το κάνω, πως ήθελα μ' αυτό τον άνθρωπο να κάνω οικογένεια και ένιωθα ασφαλής γιατί ήξερα πως πάντα θα ήταν εκεί κι ευτυχισμένη γιατί είχα την ελευθερία να κάνω αυτό που πρόσταζε η δική μου καρδιά. Και ναι, αναμφίβολα, υπάρχουν οι στιγμές εκείνες που θέλω να τον πνίξω -ή και να τον πετάξω από το μπαλκόνι-, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι... δεν αλλάζει τα συναισθήματα... δεν φθείρει την αγάπη... Ακόμα κι αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, πάλι “ναι” θα είχα πει, πάλι θα έβγαινα από εκείνο το αυτοκίνητο.

Και το "τραγούδι μας"... Χρόνια μας πολλά, αγαπούλα...

   

14 σχόλια on "Σαν σήμερα 6 χρόνια πριν..."

Panos Konstantinidis on 7 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:51 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά σας Γιώτα, να είστε πάντα έτσι :) Λένε ότι ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα αλλά τελικά δεν είναι αλήθεια.

Evi Tsitiridou είπε...

Να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά, σαν τις απέραντες θάλασσες και σαν τους ασυννέφιαστους ουρανούς...

Misiou Yiota είπε...

Πάντα γεροί, χαρούμενοι και αγαπημένοι :)

BUTTERFLY on 8 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:52 μ.μ. είπε...

Να ζησετε παντα αγαπημενοι και ερωτευμενοι! Φιλια πολλα πολλα!

Χρύσα είπε...

Γιωτάκι μου να ζήσετε και να τα χιλιάσετε!!!Πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι και να χαίρεστε το παιδάκι σας και την όμορφη οικογένειά σας!!! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 14 Σεπτεμβρίου 2014 στις 12:34 μ.μ. είπε...

@ Πάνο μου, σ' ευχαριστούμε πολύ και αντευχόμαστε τα καλύτερα! :)
Κοίτα... ο έρωτας κάποια στιγμή υποχωρεί, αλλά το θέμα είναι να μένουν άλλα πράγματα. Αγάπη, κατανόηση, συντροφικότητα... ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 14 Σεπτεμβρίου 2014 στις 12:35 μ.μ. είπε...

@Evi μου... υπέροχες οι ευχές σου! Σ' ευχαριστούμε πολύ! Ό,τι καλύτερο και σε σένα! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 14 Σεπτεμβρίου 2014 στις 12:35 μ.μ. είπε...

@ Γιώτα μου, ευχαριστούμε πολύ! Να 'σαι καλά! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 14 Σεπτεμβρίου 2014 στις 12:36 μ.μ. είπε...

@ Χριστινάκι μου, ευχαριστώ και ανταποδίδω! Πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι να είστε! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 14 Σεπτεμβρίου 2014 στις 12:36 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, ευχαριστούμε πολύ! Και σε σένα ό,τι καλύτερο, με υγεία και αγάπη! <3

Νόρα on 16 Σεπτεμβρίου 2014 στις 3:50 μ.μ. είπε...

Γιώτα μου όσο χαρούμενοι,ευτυχισμένοι και αγαπημένοι νιώθατε την ημέρα που παντρευτήκατε,τόσο και περισσότερο να νιώθετε κάθε μέρα της ζωής σας.Να χαίρεστε και το παιδάκι σας!!!!!!! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 16 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:41 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστούμε πολύ, Νόρα μου! Κι εσύ να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να έχεις ό,τι ποθείς! :) <3

Unknown on 9 Οκτωβρίου 2014 στις 12:55 μ.μ. είπε...

Γιωτα ησουν κουκλα νυφη, να στε πάντα μαζι

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 9 Οκτωβρίου 2014 στις 1:31 μ.μ. είπε...

@ Μαριάννα μου, σ' ευχαριστώ πολύ! ^_^
Και σε σένα ό,τι καλύτερο, με αγάπη κι ευτυχία! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal