Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Η Αντιγόνη βολτάρει με το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:55 π.μ.

Τι κι αν έχουν περάσει πάνω από δύο χρόνια, η Αντιγόνη αγαπάει το "πρωτάκι" μου μ' έναν τρόπο ξεχωριστό και ιδιαίτερο, και την ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Εκείνη το επιλέγει για να την συνοδεύσει στην βόλτα της μια ηλιόλουστη ημέρα, κι εμένα ζεσταίνει την καρδιά μου με φωτογραφίες σαν κι αυτή.

2 σχόλια on "Η Αντιγόνη βολτάρει με το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Χρύσα είπε...

Αχ...καφεδάκι!Λιακάδα!Ένα υπέροχο βιβλίο!Ζηλεύω...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 20 Φεβρουαρίου 2015 στις 4:01 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, ειδικά με το κρύο των τελευταίων ημερών, ζηλεύω κι εγώ. Χα, χα, χα...

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal