Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Το full cover του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 5:56 μ.μ.

Μετράμε πλέον αντίστροφα... Σε λίγες μέρες, το 3ο μου πνευματικό παιδάκι, θα βρίσκεται στα ράφια των βιβλιοπωλείων και από εκεί, εύχομαι να βρεθεί στα σπίτια και κυρίως, στις καρδιές σας. Γι' αυτό, είπα να μοιραστώ μαζί σας και το full cover του βιβλίου!

Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" είναι ένα από τα βιβλία εκείνα που μου απέδειξαν πως η συγγραφή δεν είναι διόλου μοναχική διαδικασία αλλά ακριβώς το αντίθετο.
Ευχαριστώ για μία ακόμη φορά όσους βρέθηκαν κοντά μου σε μια δύσκολη περίοδο για μένα, με όποιον τρόπο μπορούσε ο καθένας. Αναμφίβολα, ήταν μοναδικός και σπουδαίος όπως κι εσείς.

Ευχαριστώ τις Εκδόσεις Μάτι και τον εκδότη μου Σάββα Προβατίδη για την εμπιστοσύνη μου που έδειξαν -ξανά-, την Ελίνα Μιαούλη για την σκληρή δουλειά της, την Θάλεια Κεφαλίδου για το υπέροχο εξώφυλλο..
Μα πάνω απ' όλα, ευχαριστώ τους Ζακ Κωστόπουλο, Δήμητρα Ιωάννου και Νατάσα Γκουτζικίδου που όχι μόνο το διάβασαν για να κοσμήσουν τα σχόλιά τους το αφτάκι του βιβλίου, αλλά κυρίως επειδή αγάπησαν την ιστορία μου... τον Στεφανό μου... την Ιόλη μου...

Σημείωση: Για να δείτε το full cover σε υψηλή ανάλυση δεν έχετε παρά να πατήσετε αριστερό κλικ πάνω στην εικόνα.

2 σχόλια on "Το full cover του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Χρύσα είπε...

Υπέροχο...με μια λέξη και μόνο μπορώ να το περιγράψω!Καλοτάξιδο ψυχή μου...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 30 Μαΐου 2015 στις 9:25 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι να ταξιδέψει και ν' αγγίξει τις καρδιές σας! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal