Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στο Top 10 των πιο περιζήτητων βιβλίων του Ιουνίου στο Perizitito Κύπρου

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:47 μ.μ.
Επειδή -προφανώς- κοιμάμαι όρθια, δεν είχα πάρει χαμπάρι μέχρι σήμερα πως το perizitito έχει και ξεχωριστό site για την Κύπρο. Τυχαία, λοιπόν, χθες το βράδυ, έπεσα πάνω σε μια ανάρτησή τους σχετικά με τα 10 πιο περιζήτητα βιβλία στην Κύπρο για το μήνα Ιούνιο. Και το δικό μου "παιδάκι", ήταν ανάμεσά τους και επιπλέον, ήταν το βιβλίο της εβδομάδας. Η τιμή για μένα είναι μεγάλη, η συγκίνηση ακόμα μεγαλύτερη, και το να πω ένα απλό ευχαριστώ δεν είναι αρκετό για να εκφράσω το πως νιώθω... 


6 σχόλια on "Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στο Top 10 των πιο περιζήτητων βιβλίων του Ιουνίου στο Perizitito Κύπρου"

Ξανθουλα Κεσιδου είπε...

Μπραβο Γιωτα μου

Ευφροσύνη Λιακοπούλου είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕΣΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ

Χρύσα είπε...

Συγχαρητήρια Γιωτάκι μου και πάντα επιτυχίες και ότι καλύτερο γιατί σου αξίζει!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Ιουλίου 2015 στις 7:00 μ.μ. είπε...

@ Ξανθούλα μου, σ' ευχαριστώ πολύ!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Ιουλίου 2015 στις 7:01 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ, Ευφροσύνη μου! Αλλά, χωρίς όλους εσάς, τίποτα από αυτά δεν θα συνέβαινε! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Ιουλίου 2015 στις 7:01 μ.μ. είπε...

@ Να 'σαι καλά Χρύσα μου και ανταποδίδω τις ευχές στο μέγιστο και με απέραντη αγάπη! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal