Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Σκέψεις για την παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" σε Θεσσαλονίκη και Κατερίνη

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:18 μ.μ.

Κάθε ταξίδι είναι μοναδικό... Κάθε παρουσίαση του βιβλίου μου, είναι εξίσου μοναδική...
Το τριήμερο όμως αυτό, ήταν λίγο πιο ξεχωριστό από κάποια άλλα...

Ταξίδεψα από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και στην Κατερίνη, όπου έζησα δύο μοναδικές βραδιές, πλημμυρισμένες από αγάπη, χαμόγελα και θετική ενέργεια, περιτριγυρισμένη από ανθρώπους που αγαπώ και που εκτιμώ. Ανθρώπους που τον δικό τους, μοναδικό τρόπο, κάνουν τις μικρές αυτές στιγμές, να φαντάζουν μεγάλες και ανεκτίμητες.

Ευχαριστώ το Βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία, Θεσσαλονίκης, αλλά και το Βιβλιοπωλείο ΜΑΤΙ -του εκδοτικού μου- για την υπέροχη και ζεστή φιλοξενία τους.
Ευχαριστώ τους Τάσο Αγγελίδη Γκέντζο, Αλέξανδρο Τανασκίδη και Μαίρη Ζαπουνίδου, που με τόσο όμορφα και συγκινητικά λόγια περιέγραψαν την ουσία που καλείται να εντοπίσει ο κάθε αναγνώστης, διαβάζοντας το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς".
Ευχαριστώ τον εκδότη μου, Σάββα Προβατίδη, που οργάνωσε και συντόνισε τόσο άψογα τις δύο αυτές εκδηλώσεις, αλλά κυρίως τον ευχαριστώ που τρία χρόνια πριν πίστεψε στο έργο μου, και συνεχίζει να το κάνει ακόμα.
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου την "Θετική Φωνή" για την στήριξη και την συμμετοχή της στην εκδήλωση της Θεσσαλονίκης, πράξη όχι μόνο ανεκτίμητη, αλλά που θεωρώ πως προσδίδει άλλη βαρύτητα στο εγχείρημά μου να μιλήσω για κάτι που δεν τολμάμε συχνά να το κάνουμε... Και, ναι, κάτι τέτοιες στιγμές είναι που νιώθω πως κάτι έχω κάνει σωστά...
Ευχαριστώ τις φίλες μου Αργυρώ Χαρίτου, Μήσιου Γιώτα και Χάιδω Μαυρογιώργου που ταξίδεψαν από άλλους Νομούς προκειμένου να βρεθούν κοντά μου... Σας αγαπώ... απλά...
Ευχαριστώ την πάντα σε ετοιμότητα, Ειρήνη Πάππου, που όχι μόνο με ανέχεται, αλλά που κάνει τις μικρές μας στιγμές να αξίζουν όσο δεν αξίζουν άλλες μεγαλύτερες... Με κάπα ή χωρίς... Με μύγδαλα ή και χωρίς αυτά...
Ευχαριστώ τα κορίτσια της ομάδας ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!!, που βρέθηκαν κοντά μας κάνοντας τη βραδιά αυτή ακόμα πιο ιδιαίτερη. Λένα Παπανικολάου, Άννα Πατ'έρα, Αγάπη Γεωργιάδου, Αγγελική Σιούτα, είστε υπέροχες...
Ξεχωριστά ευχαριστώ στη Λία Παναγιωτίδου... ξέρει εκείνη γιατί...
Ευχαριστώ τον άντρα μου, Σάκη Μουτσίδη, και τον γιο μου, που μετέτρεψαν το ταξίδι αυτό από επαγγελματικό, σε μια υπέροχη οικογενειακή εκδρομή, που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στο μυαλό και στην καρδιά μου. Σας αγαπώ... πάντα...
Ευχαριστώ την Ελένη Προβατίδου για όλη την σκληρή δουλειά της... Όπως πάντα, ήταν άψογη σε όλα της και έκανε την βραδιά της Κατερίνης ακόμα πιο τέλεια.
Ευχαριστώ την Εμμανουέλα Μαργιούλα που διάβασε με τόσο μοναδικό τρόπο τα αποσπάσματα του βιβλίου μου στην παρουσίαση της Κατερίνης, ζωντανεύοντας αγαπημένα μου κομμάτια με τρόπο ανεπανάληπτο. Όπως ευχαριστώ και τον υπέροχο γιο της που μου ανέβασε το ηθικό με τον δικό του τρόπο.
Ευχαριστώ τους Βάγια, Χρυσούλα, Κώστα Χατζηκώστα και Όλγα Σουπίου-Σαχινίδου, που παρά το πιεσμένο τους πρόγραμμα κατάφεραν να βρεθούν κοντά μας στη Θεσσαλονίκη ώστε να γνωριστούμε επιτέλους και από κοντά.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που μας στήριξαν και ήταν δίπλα μας, με όποιον τρόπο μπορούσε ο καθένας, και εύχομαι να μην έχω ξεχάσει κάποιον που θα έπρεπε να αναφέρω ξεχωριστά. Αν το έχω κάνει, συγνώμη, δεν έγινε επίτηδες, αλλά είναι τόσα πολλά αυτά που νιώθω και σκέφτομαι αυτή τη στιγμή, που δύσκολα μπορώ να συγκροτήσω τις σκέψεις μου...
Είστε όλοι μοναδικοί... και σας ευχαριστώ... και σας αγαπώ... γιατί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο αποδείξατε πως δεν υπάρχουν όρια σε αυτά που μπορούμε να κάνουμε... Όχι όταν ξέρεις ν' αγαπάς...

11 σχόλια on "Σκέψεις για την παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" σε Θεσσαλονίκη και Κατερίνη"

Agaph Georgiadou είπε...

Εμεις σ ευχαριστουμε για την υπεροχη παρουσιαση του συγκλονιστικου βιβλιου που εγραψες...πραγματικα οπως ειπα μιλαει μεσα στην καρδια ξεκινωντας ενα απιστευτο ταξιδι συναισθηματων κ καθηλωνει τον αναγνωστη μεχρι κ την τελευταια του σελιδα...ενα μεγαλο μπραβο απο καρδιας για το θεμα που επελεξες!!!Τιμη μας λοιπον που παρευρεθηκαμε...

Ζωη Τσιρωνη είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΕΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΕΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!!

Anna Patera είπε...

Εμείς σ'ευχαριστούμε Γιώτα μου.Σε ''γνώρισα'' από το υπέροχο αυτό βιβλίο σου που αντιμετωπίζει με ξεχωριστή ευαισθησία ένα ιδιαίτερο θέμα, αγάπησα την Ιόλη σου και τον Στέφανο και προχθές είχα τη χαρά να γνωρίσω από κοντά και την υπέροχη Γιώτα έναν ξεχωριστό και ζεστό άνθρωπο <3 <3

Lia Panagiotidou είπε...

Γιωτάκι μου!!! <3 Επιτέλους τα είπαμε και στη Θεσσαλονίκη!!! <3

Lena Papanikolaou είπε...

Γεια σου Γιώτα με τις ευχαριστίες σου! Ήταν χαρά μου που σε γνώρισα αν μου ζητούσαν να σε περιγράψω με μια λέξη θα ήταν η λέξη χείμαρρος!!! <3 <3 <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2016 στις 2:57 μ.μ. είπε...

@ Αγάπη μου, χίλια ευχαριστώ για όλα! Δεν φαντάζεσαι πόσο σημαντικά είναι τα λόγια σου για μένα... Ευχαριστώ και πάλι, μέσα από την καρδιά μου! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2016 στις 2:57 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ, Ζωή μου, και αντεύχομαι τα καλύτερα με πολλή αγάπη! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2016 στις 2:57 μ.μ. είπε...

@ Η χαρά ήταν όλη δική μου, Άννα μου! ^_^ Και εύχομαι την επόμενη φορά να έχουμε ακόμα περισσότερο χρόνο! <3 Ευχαριστώ και πάλι... για όλα! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2016 στις 2:58 μ.μ. είπε...

@ Ε... καιρός ήταν, Λία μου!!! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2016 στις 2:58 μ.μ. είπε...

@ Ήταν υπέροχα, Ελίτσα μου! Δόξα τω Θεώ! ^_^

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2016 στις 2:59 μ.μ. είπε...

@ Λένα μου... Ε... υπερπαραγωγή! :p Κοριτσάρα μου... χίλια ευχαριστώ και πάλι! Με τιμάς... ;) <3 <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal