Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Μια γενέθλια, αισιόδοξη ανασκόπηση

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:56 μ.μ.

Τα γενέθλιά μου τυγχάνει να είναι την προτελευταία μέρα του χρόνου. Ως εκ τούτου, είναι διπλά καλή ευκαιρία για έναν ετήσιο απολογισμό, τόσο της χρονιάς που φορτώνομαι στο σβέρκο μου, όσο και της χρονιάς που έφυγε. Και, συνήθως, τόσο εγώ όσο και ο καθένας από εμάς, όταν κάνουμε την ανασκόπηση αυτή, βρίσκουμε ένα σωρό πράγματα που μας στεναχώρησαν, μας άγχωσαν, μας θύμωσαν, μας έκαναν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να αισθανθούμε άσχημα και να στερηθούμε στιγμές που θα μπορούσαμε να είχαμε απολαύσει αν είχαμε αντιδράσει ή λειτουργήσει διαφορετικά.
Προσωπικά, ειδικά φέτος, δεν έχω καμία πρόθεση ή διάθεση να γκρινιάξω. Ναι, το 2015 ήταν μια δύσκολη χρονιά, με τα πάνω της και τα κάτω της, με τα στραβά και τα αναπάντεχά της, όμως αν κληθώ να τα βάλω όλα στο ζύγι, με έναν μαγικό τρόπο διαπιστώνω πως τα καλά ήταν περισσότερα και πως, τελικά, ήταν μια πολύ καλή χρονιά και είμαι ευγνώμων γι' αυτό. Είμαι ευγνώμων γιατί έζησα ορισμένες μοναδικές στιγμές που θα μείνουν ανεξίτηλες στη μνήμη μου. Είμαι ευγνώμων γιατί είχα δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπάνε πραγματικά. Είμαι ευγνώμων γιατί αφιέρωσα χρόνο σε πράγματα που πραγματικά αγαπώ, μου αρέσουν, που με ώθησαν να προσφέρω με τον τρόπο μου.
Αυτή η χρονιά νιώθω πως με έκανε καλύτερο άνθρωπο και αυτό είναι πολύ, πολύ σπουδαίο. Με έβαλε στη διαδικασία να σκεφτώ, να αναλογιστώ, να προβληματιστώ και τελικά να καταλήξω στο τι είναι πραγματικά και ουσιαστικά σημαντικό για μένα. Είμαι της θεωρίας πως όταν μια εποχή φτάνει στο τέλος της, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να κλείνουμε τα μάτια μας, να παίρνουμε μια βαθιά ανάσα και να αφήνουμε τις στιγμές να περνάνε σαν ταινία μπροστά από τα κλειστά μας βλέφαρα. Αυτή είναι η ταινία όχι της ζωής μας, αλλά μιας περιόδου αυτής, που με κάποιον τρόπο ιδιαίτερο θα καθορίσει το σύνολο της πορείας μας όταν έρθει αυτή η ώρα. Αν όταν ανοίξουμε τα μάτια μας δεν χαμογελάσουμε, έχουμε μπροστά μας έναν νέο, ολόκληρο χρόνο να διορθώσουμε όσα μας δυσσαρεστούν. Αν πάλι χαμογελάσουμε, θα ξέρουμε πως κάτι κάναμε σωστά. Και ξέρετε κάτι... ανοίγοντας τα δικά μου μάτια, χαμογέλασα πλατιά... Κι ακόμα χαμογελάω...
Και, ναι, το νιώθω... το 2016 -κι ας είναι δίσεκτο και κακότυχο όπως λένε ορισμένοι- θα είναι ακόμα καλύτερο, ακόμα πιο ξεχωριστό. Άλλωστε, στη μέχρι τώρα πορεία της ζωής μου, οι δίσεκτες χρονιές ήταν οι καλύτερες και οι πιο καθοριστικές για μένα. Πήρα τις σπουδαιότερες αποφάσεις, έζησα τα πιο έντονα συναισθήματα, και άλλαξα με τρόπους που δεν περιγράφονται με λόγια. Γι' αυτό, λοιπόν, ανυπομονώ... Και, ναι, είμαι χαρούμενη, είμαι πλήρης, είμαι ευτυχισμένη, με τον δικό μου, μοναδικό, ξεχωριστό τρόπο, που δεν είναι πάντα ανάγκη να καταλαβαίνουν οι άλλοι...

4 σχόλια on "Μια γενέθλια, αισιόδοξη ανασκόπηση"

BUTTERFLY on 1 Ιανουαρίου 2016 στις 10:03 π.μ. είπε...

Υπεροχη η ανασκοπηση σου Γιωτα μου!Αν θες συμπεριελαβε τη στην Αλυσιδα ευγνωμοσυνης που θα βρεις στο κουκουλι μου. Κι εγω σε τετοιο μουντ ειμαι φετος...εχω πολλους λογους να γκρινιαξω αλλα θελω να επικεντρωθω στα καλσ που εχω! Σου ευχομσι παντσ να βρισκεις λογους ναγελας παντα το ισοζυγιο σου να βγαινει θετικο! Να εισαι πολυχρονη και να χαιρεσαι τον παιδαρο σου που γιορταζει σημερα!!! Καλη χρονια!

Χρύσα είπε...

Χρόνια πολλά Γιωτούλα μου με ευχές για ότι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου.Πάντα να είσαι έτσι θετική και αισιόδοξη και άσε τους μίζερους να λένε τα δικά τους.Καλή χρονιά και να χαίρεσαι τον κούκλο σου!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2016 στις 3:02 μ.μ. είπε...

@ Χριστινάκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή, αισιόδοξη χρονιά να έχουμε, με υγεία, αγάπη, ευτυχία, χαμόγελα και θετική σκέψη! Να χαίρεσαι το παιδάκι σου και την οικογένειά σου και εύχομαι -επιτέλους!!!- ν' ανταμώσουμε φέτος! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιανουαρίου 2016 στις 3:03 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ και αντεύχομαι τα καλύτερα, με υγεία, αγάπη και κάθε ευτυχία για σένα και όποιον νοιάζεσαι και αγαπάς! Το 2016 να τα φέρει όλα όπως ποθείς και ονειρεύεσαι! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal